dinsdag 3 november 2015

Team Magazine Xerox 3e kwartaal 2015 (oktober)

Het is een dunne editie geworden dit 3e nummer van het jaar 2015 en draaien het blad gelijk om... "de laatste pagina"
Ben 't-Hart, daar hebben we inclusief foto, gemaakt bij het van de Valk concern Breukelen, al reeds melding van gemaakt.
We hadden er al eens aan gedacht, Carel Fontein is toch binnenkort ook aan de beurt om afscheid te nemen en jawel, het is gebeurd. 65 jaar en 6 maanden jong, een mooie leeftijd om de taak van het leven zelf maar in te vullen. Carel is nog geen lid van de club "Oud en nieuw Xerox" maar ik zag wel dat hij op Facebook een profiel heeft aangemaakt in het verleden dus nog maar een klein stapje te doen.
Carel in 2011, geleend van zijn Facebook pagina
 
Verder zijn de andere mensen in de vertreklijst genoemd mij onbekend.
Ellen van Aalst heeft 25 jaar bij de firma volbracht. De meeste ouderen kennen haar nog wel... met wat speurwerk heb ik een foto kunnen vinden
Ellen van Aalst, foto 2014 van haar Facebook pagina geleend.
 
Ook Arrold heeft z'n 25 jarig jubileum gevierd op 1 november jl. Arrold is nog heel even mijn manager geweest en ik in een zeer ver verleden zijn senior toen hij nog engineer was. Leuk is dat wel achteraf. Gefeliciteerde hoor.

Cor van de Marel had zijn 12,5 jaar bij Xerox. Ach ik weet nog dat hij binnen kwam via de Third party "Matenaar" en ik heb hem nog mogen trainen op een product in 2002 dacht ik.
Cor van de Marel in kersttijd Ook de foto is geleend.
 
De andere jubilarissen zijn mij niet meer bekend
En tenslotte de vrolijke geboortes van Xerox medewerkers.
 
 
In dit blad weer het item "ik geef de pen door" nu was Evert Gijsbertse aan de beurt en uitgenodigd door Jan Welle. Evert heeft wel 2 A4-tjes vol geschreven.
Volgende die uitgenodigd is om een stukje te schrijven is Camille van Schelt, die is net lid geworden van onze Facebook groep.
 
Solution Village in Zaventem geschreven door Duck den Hoed (ECG). Een samenwerking met de X- collega's in Belgie. Alle ECG partners waren bij elkaar in BelgiĆ« voor een informatiesessie over nieuwe Office-oplossingen. 
 
In juli was er een Global Day in Breukelen, de internationale Xeroxtop was op bezoek nl. Jeff Jacobson Corporate Executive President Xerox Technology. Zijn functie omschrijving past volgens mij echt niet op een visitekaartje. Zal wel "ximpel" opgelost zijn natuurlijk. Wat foto's van deze bijeenkomst met voor ons bekende personen.
 
 
 

Ook een stukje van de huidige ondernemingsraad. Veel nieuwe leden de laatste zes maanden dus tijd om goed samen te werken zonder hulp van de oud gedienden van deze raad. Wel leuk dat ik veel leden nog ken. U ook?
 

 
 
Een verslag van het ASP gebeuren..... Authorised Service Provider door John Konijnenberg. Eigenlijk is dit een oud verhaal. In de tijd dat we RX kantoorcentra in het leven riepen waren er een paar bij die ook service verleenden op de door hun verkochte apparaten van RX. Ik weet nog dat dit wrevel opriep want dat scheelde ons omzet in de FSMA service contracten. Als ik het stuk nu lees is daar een goede stroomlijn ingekomen.
 
Verder werd er in een bericht bij stilgestaan dat de Rabobank 1 miljard prints had gemaakt op de Xerox Impika. Die prints bestaan hoofdzakelijk uit de dagafschriften voor de (zakelijke) klant.
 
Een interview met Sjaak Post (wie kent hem niet?) als project manager
 
En tenslotte de Kick off Q4 voor de LEO-sales. Moeilijke tijden nog steeds dus alle zeilen bijzetten om het laatste kwartaal nog goed af te sluiten.
 
 
 
Ik heb alleen de kopjes van de artikelen in ons blad genoemd en geen info verder gegeven van de gespecificeerde inhoud.
De rede hiervoor is dat deze informatie in mijn optiek toch wat gevoelig ligt bij personen (concurrent) die hier niets mee te maken hebben. Wilt u meer weten dan is dat mogelijk. Stuur een berichtje naar het E-mail adres brijn48@gmail.com
 
Dit bovenstaande geldt alleen voor gepensioneerden die ook lid zijn van het Facebook account oud en nieuw Xerox. 
 
Voor andere vroegere Xerox mensen wordt dit niet gedaan. 
 
Tenslotte: Er komen nog al wat aanmeldingen binnen om lid te worden van Oud en Nieuw Xerox op Facebook, een besloten club dus.
Er wordt door de ballotage commissie gecheckt op het salarisnummer enz. en bij onduidelijkheden wordt er navraag gedaan aan de persoon via een Persoonlijk Berichtje.(PB-tje) Hierdoor vallen er zoal wat af die uitsluitend uit nieuwsgierigheid lid willen worden en niets met Rank Xerox te maken hebben gehad. WE MOETEN STRENG EN SCHERP ZIJN IN DEZE TIJD !!!
Met dank voor het begrip hiervoor
 
Tot de volgende ronde
 
A. Brijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten